Continutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.
Căutare
Limbă: ro | en
logo uniunea europeana spacer logo guvernul romaniei spacer logo fondul european spacer logo fondul social europass spacer logo instrumente structurale spacer logo oiposdru
Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
[Început al detaliilor de noutăți]

Cautati sa angajati personal din alte tari?

[Început al listei de taburi]
[Sfârșit al listei de taburi]
Serviciile EURES pentru angajatori

EURES ROMÂNIA ofera o gama larga de servicii atât angajatorilor straini ce doresc sa recruteze personal din România cât si angajatorilor români ce doresc sa angajeze forta de munca din Uniunea Europeana. Servicii oferite de consilierii EURES angajatorilor: - ajutor în conceperea anuntului de recrutare, - îndrumare în alegerea modului potrivit de promovare a ofertei sale, - îndrumare în înregistrarea angajatorului în baza de date EURES, la nivel european - gasirea si/sau selectarea (sau chiar preselectia, atunci când se solicita în mod expres de catre angajatori) a celor mai potriviti candidati pentru dumneavoastra .

PROMOVAREA OFERTEI

Daca angajatorul doreste sa faca public anuntul de recrutare trebuie doar sa contacteze un consilier EURES. Pentru a contacta consilierii EURES din România, acceseaza portalul : www.eures.anofm.ro

Pentru a contacta consilierii EURES din UE, se acceseaza portalul european EURES www.eures.europa.eu.

Pentru angajatorii straini ce doresc sa recruteze personal din România, vom actiona în asa fel încât locurile de munca oferite persoanelor aflate în cautarea unui loc de munca din România de catre angajatorul strain sa fie vizibile în întreaga tara .
În cazul în care, un angajator român doreste sa recruteze personal din UE, pentru a face publica oferta, exista mai multe optiuni: 1.Contactarea unui consilier EURES din România, din judetul în care îsi are sediul firma. Consilierul EURES (la cererea expresa a angajatorului) îl poate îndruma în conceperea anuntului si va face publica aceasta oferta pe aplicatia site-ului ANOFM. 2.Contactarea directa a unui consilier EURES din UE, prin accesarea portalului EURES european- www.eures.europa.eu. În acest caz oferta trebuie sa fie structurata astfel încât sa îndeplineasca toate conditiile pentru a fi facuta publica (conditii de salarizare, perioada contract, valabilitate oferta, cunostinte de limba româna/straina, necesare, etc.). Consilierul EURES din Statul Membru al UE va lua legatura cu omologul sau român, din judetul unde îsi are angajatorul sediul, pentru orice alte informatii suplimentare necesare. 3. Înscrierea personala în baza de date europeana, accesând portalul european EURES. Dupa completarea aplicatiei, prin înregistrare, angajatorul obtine un numar de cont si va putea avea acces la CV-urile cautatorilor de locuri de munca, înregistrati in portalul EURES.

Investeşte in oameni!

FONDUL SOCIAL EUROPEAN!
Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritară 4 ,,Modernizarea Serviciului Public de Ocupare’’
Domeniul major de intervenţie 4.1. ,,Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare’’
POSDRU/111/4.1./S/91816 ,,Cercetarea şi prognozarea pieţei muncii din vestul României. Evidenţierea şomajului neînregistrat din judeţul Arad’’


[Sfârșit al detaliilor de noutăți]
 
[Început al listei de parteneri]
[Sfârșit al listei de parteneri]
[Început al listei de legaturi]
[Sfârșit al listei de legaturi]
[Început footer]
[Sfârșit footer]